صندل زنانه و کفش مجلسی

 

مقایسه ویژگی های صندل زنانه و کفش مجلسی

مقایسه ویژگی های صندل زنانه و کفش مجلسی

 

کفش پاشنه دار در مقابل صندل زنانه

 

کفش‌ مجلسی، دمپایی و صندل زنانه همگی از انواع کفش‌های نمادین هستند. این سه نوع کفش زنانه فوراً قابل تشخیص هستند و همه آنها در طیف وسیعی از سبک های ساخته شده با  انواع مواد در دسترس هستند. از پلاستیک شفاف گرفته تا چرم و پارچه و هر چیز دیگری که می توان از آن نام ببرید. هر سه نوع کفش تاریخچه بسیار طولانی در مد دارند.

بنابراین اگر این سه غول مد مبارزه کنند، کدام سبک در نهایت در صدر انبوه سبک قرار می گیرد؟ صندل‌ زنانه از قدیمی‌ترین صندل‌ها هستند که قدمت آن به چند هزار سال قبل باز میگردد. از اولین صندل‌ بنددار گرفته تا دمپایی‌های مدرن! با وجود همه طراحان گران‌قیمت و فانتزی که پاشنه‌های گران قیمت خود را خلق می‌کنند، کفش‌ مجلسی قطعاً دنیای مد را تحت تأثیر قرار داد.

هر سه نوع کفش، تطبیق پذیری، تاریخچه، جذابیت مد بالا... همه چیز را دارند. اما هنگام مقایسه این سه، صندل زنانه مزیت مشخصی دارند. دمپایی هرگز نمی تواند جایگزین کفش پاشنه دار شود و کفش مجلسی هرگز نمی تواند جایگزین دمپایی شود، اما صندل زنانه، می تواند به جای دمپایی، کفش پاشنه دار یا تقریباً هر چیز دیگری که می خواهند باشد.

 

صندل چرم ws51012

 

صندل زنانه همچنین خصوصیت دیگری دارد که در دمپایی به ندرت وجود دارد و آن این است که: برای پاهای شما خوب است. حتی در مدل هایی، اگر هر روز صندل بپوشید، مشکل و درد زیادی ایجاد نمی‌کنند. چرم کاکتوس از جمله برندهای ایرانی است که صندل زنانه را در طرح هایی که طبی و ایمن هستند می سازند.

سایر فروشندگان معروف کفش، مانند نایک، آدیداس و تیمبرلند، صندل هایی می سازند که به اندازه کافی برای برخی فعالیت های ورزشی و حتی پیاده روی ایمن هستند. شما نمی توانید و نباید در حالی که کفش مجلسی یا دمپایی می پوشید به ورزش، پیاده روی یا ورزش بپردازید زیرا انجام این کار برای سلامت پا مضر است.

در حالی که صندل‌ها را می‌توان با کفی کانتور، زیره‌ای برای جذب ضربه و سایر ویژگی‌هایی که پاها باید به خوبی از آنها مراقبت شود، طراحی کرد. مهم نیست چقدر گران یا شیک است، کفش پاشنه بلند واقعاً برای پاهای شما خوب نیست و طرح های دمپایی سنتی، حتی آنهایی که برای پاهای شما واقعا خوب و حمایت کننده هستند، به راحتی به شما اجازه راه رفتن و حرکت طبیعی را نمی دهند.

اگر به‌دنبال کفش‌های روزمره‌ای هستید که در آینده برای پا، ساق پا، مفاصل، کمر یا بدن‌تان مشکلی ایجاد نکند، صندل زنانه بهترین گزینه است. اما اگر بخواهید ظاهر ساحلی داشته باشید، می توانید دمپایی هایتان را به پا کنید. برای یک شب بیرون از خانه کفش پاشنه بلند بپوشید. پوشیدن هر نوع کفشی که دوست دارید در حد اعتدال اشکالی ندارد. از پوشیدن دمپایی و کفش پاشنه بلند به صورت روزانه یا حتی به صورت خیلی منظم خودداری کنید.

برای ظاهر روزمره خود از کفش طبی، از جمله کفش کتانی و صندل استفاده کنید. ممکن است هنوز در مورد نحوه پوشیدن یکی از این نوع کفش‌ها، زمانی که باید آن‌ها را بپوشید، مکان‌هایی که نمی‌توانید آن‌ها را بپوشید و سوالات مهم دیگری که هنوز در ذهن شما شناور است، داشته باشید. چرم کاکتوس پاسخ‌هایی را برای سوالاتی که در مورد این نوع کفش‌ها پرسیده می‌شود دارد، بنابراین این مقاله را تا انتها بخوانید تا در پوشیدن کفش‌های مناسب در همه شرایط مناسب آگاه شوید.

 

آیا دمپایی برای پا مضر است؟

 

پزشکان، متخصصان و مطالعات متعدد موافقند که دمپایی در واقع یکی از بدترین کفش هایی است که می توانید بپوشید. آنها می توانند آسیب های کمر، پا، لگن و زانو ایجاد کنند. احتمالاً بهتر است اصلاً دمپایی نپوشید یا آن را فقط برای مدت کوتاهی بپوشید. دمپایی لاانگشتی پشتیبانی کافی برای پاهای شما ندارند و به اندازه کافی محکم در اطراف پا قرار نمی گیرند. آنها را برای مدت طولانی پیاده روی و ایستادن نپوشید و اصلا آنها را برای پیاده روی یا هر نوع فعالیت ورزشی نپوشید.

 

صندل چرم زنانه 141

 

آیا افرادی که در پای خود مشکل دارند می توانند دمپایی یا صندل بپوشند؟

 

اگر مشکل انگشت چکشی، کف پای صاف، درد پا یا هر نوع مشکل دیگری در پا دارید، به انواع خاصی از کفش‌هایی که باید بخرید، مانند دمپایی در مقابل صندل زنانه فکر نکنید. به دنبال کفش هایی باشید که دارای قوس و کفی هستند که با انحنای طبیعی پاهای شما مطابقت داشته باشد. شما همچنین کفش هایی می خواهید که به خوبی اطراف پا قرار بگیرند و به شما اجازه دهند به طور طبیعی راه بروید.

تناسب اندام همیشه در ارتباط با سلامت پا قرار دارد. مطمئن شوید که کفش شما مناسب است و پا در آن احساس خوبی دارد. پاهای شما به فضای زیادی نیاز دارند اما نه به اندازه ای که پای شما در آن بلغزد. اگر کف پای پهن یا صافی دارید، مطمئن شوید که تناسب اندام مورد نیاز خود را دارید.

 

آیا صندل برای پای شما مضر است؟

 

صندل زنانه در طیف وسیعی از سبک ها و طرح های مختلف ساخته می شود. برخی از طرح های صندل به مراتب کمتر از سایرین مناسب و طبی هستند، در حالی که برخی دیگر به گونه ای ساخته شده اند که صندل راحتی محسوب می شوند. اگر صندل هایی که حالت طبی و ایمن ندارند را مرتب می پوشید، به مرور زمان به پاهای خود آسیب وارد کنید.

 

آیا صندل ها برای محل کار مناسب هستند؟

 

به عنوان یک قاعده کلی، هرگز برای کار در هر نوع محیط اداری نباید کفش های باز بپوشید. صندل هایی وجود دارد که انگشتان پا را می پوشاند، اما اغلب، این مدل ها قسمت زیادی از پا را در معرض دید قرار می دهند. شما نمی خواهید کفشی بپوشید که مقدار زیادی از پای شما را در معرض دید قرار دهد، حتی اگر انگشتان پا را بپوشاند.

 

کفش پاشنه بلند چگونه حالت بدن را تغییر می دهد؟

 

هنگامی که با کفش پاشنه بلند یا کفش مجلسی راه می روید، پاهای شما در حالت رو به پایین قرار می گیرند. هنگامی که می ایستید، آنها به جای اینکه روی زمین صاف باشند، زاویه دارند. واضح است که این غیر طبیعی است. کفش‌های پاشنه بلند به پنجه پا فشار وارد می‌کنند و نه به پاشنه‌ها که برای تحمل وزن بدن طراحی شده‌اند. این موقعیت غیرطبیعی پاها، راه رفتن شما را تغییر می دهد و تأثیر زیادی بر راه رفتن و وضعیت طبیعی بدن دارد.

 

کفش پاشنه بلند چه تاثیری روی پاهای شما می گذارد؟

 

مهم نیست که کفش مجلسی شما چقدر گران است، کفش های پاشنه بلند برای پاهای شما خوب نیستند. اگر مرتب آنها را بپوشید، به مرور زمان به پاهای شما آسیب می رسانند. کفش‌های پاشنه بلند می‌توانند باعث ایجاد ناخن‌های فرو رفته، التهاب کف پا و سایر دردها شوند.

 

کفش چرم زنانه 511

 

حمایت از مچ پا چقدر مهم است؟

 

آیا مچ پاهای شما نیاز به حمایت خوب از کفش شما دارند؟ بسیاری از انواع صندل، کفش پاشنه بلند و دمپایی به هیچ وجه از مچ پا پشتیبانی نمی کنند. برخی از انواع کفش‌های بسکتبال، طرح‌های کفش دویدن و مدل‌های کفش ورزشی، حمایت زیادی از اطراف مچ پا دارند. برای برخی از ورزشکاران، حمایت اضافی در اطراف مچ پا برای جلوگیری از کشیدگی، پیچش و سایر آسیب‌های ورزشی ضروری است.

اگر به زندگی روزمره خود ادامه می دهید و ورزش های سخت دو و میدانی انجام نمی دهید، حمایت از مچ پا واقعاً یک ضرورت بزرگ نیست. شما عزیزان می توانید با خیال راحت از صندل زنانه، کفش راحتی و کفش طبی چرم کاکتوس که زیر نظر متخصصین و کاملا استاندارد و بادوام طراحی و تولید می شوند، خرید کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کدام کیف چرم دوام بیشتری دارد؟

مراقبت از کفش‌ چرم

راه های تشخیص چرم طبیعی