انواع مختلف کیف پول زنان و مردان

 

13 نوع مختلف کیف پول برای زنان و مردان

 

کیف پول دارای تنوع بسیار زیادی است که از نظر شکل، اندازه و مواد متفاوت هستند. دانستن انواع مختلف کیف پول به شما کمک می کند انتخاب درستی داشته باشید که برای استفاده روزمره راحت و کاربردی باشد. کیف پول قبل از اسکناس کاغذی وجود داشته و زمانی برای حمل چیزی بیش از پول و کارت استفاده می شدند. کوله‌ پشتی یا بسته‌های پارچه‌ای کوچک با بند کشی، توسط یونانیان باستان که به کمربندشان بسته می‌شد می‌پوشیدند و برای حمل وسایل ضروری روزانه از جمله ناهار و سکه‌هایشان از آن ها استفاده می‌کردند.

زمانی که مردم در دوره رنسانس شروع به استفاده از پول کاغذی کردند، این کیف ها، به یک کیف پول ساخته شده از چرم تبدیل شدند و دارای جیب های مخصوص برای کارت های شناسایی مانند کارت های تلفن و کارت های ویزیت بود. در دهه 1800، کیف پول تبدیل به جعبه سیگار ماقبل مدرن شد زیرا عمدتاً برای حمل تنباکو و لوازم جانبی سیگار استفاده می شد. در آغاز قرن، کیف پول به کیف پول مدرنی تبدیل شد که امروزه می شناسیم. کیف پول تاشو، کیف پول جیبی و برای حمل اسکناس های کاغذی استفاده می شود.

 

انواع کیف پول زنانه و کیف پول مردانه

 

کیف پول کمربندی

 

این "کیف پول" در واقع یک کمربند است که دارای یک محفظه مخفی است که قسمتی زیپ دار برای نگهداری اسناد، اسکناس های تا شده و هر چیز کوچک دیگری است. ظاهر و عملکردی مشابه کمربند معمولی دارد.اگر بیرون دوچرخه سواری یا خرید هستید و حوصله حمل کردن کیف خود را ندارید، کیف پول کمربندی راه حل مناسبی است.

پیشنهاد چرم کاکتوس:

کیف کمری چرم دخترانه 6001 چرم کاکتوس

 

کیف پول دو تایی

 

یک کیف پول دو تایی خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نیست. در واقع، این کیف پول دارای یک اندازه مناسب برای همه است. کیف پول های دو تایی معمولاً مستطیلی شکل و از وسط تا می شوند. آنها شیک و جمع و جور هستند و دارای یک جیب باز بلند هستند که می تواند برای پول شما استفاده شود و گاهی اوقات محفظه هایی برای قرار دادن کارت های اعتباری، کارت های شناسایی و... است.

کیف پول های دو تایی اغلب دارای محفظه ی سکه ای نیز هستند. باریک بودن آنها به این معنی است که می توان آنها را به راحتی از وسط تا کرد تا در جیب ژاکت یا جیب پشت شلوار شما و همچنین در کیف دستی یا کیف اداری قرار گیرد. آنها یک نوع کیف پول بسیار رایج هستند و همچنین بسیار محبوب هستند.

 

کیف پول کارتی

 

کیف پول کیف کارتی معمولاً فقط جای کارت شناسایی و کارت اعتباری و حتی گاهی صورت حساب های شما را دارد. جمع و جور، بسیار باریک است و برای حمل در هر جایی که نیاز دارید با راحتی و سهولت ساخته شده است.

برخی از کیف‌ پول های کارتی دارای یک گیره پول هستند که برای نگهداری صورت‌حساب‌های شما به یک طرف وصل شده است، اما همه آنها یک چیز مشترک دارند - تاکید اصلی آنها نگه داشتن کارت‌های شناسایی و اعتباری شما و چیزهای دیگر است، که آنها را برای میلیون‌ها نفر بسیار راحت می‌کند. به خصوص برای مردان!

 

کیف کارت شناسایی

 

با یک کیف کارت شناسایی، دیگر هرگز نباید نگران این باشید که گواهینامه رانندگی یا کارت شناسایی دیگر کجاست. کیف پول کارت شناسایی یک محفظه کارت شناسایی و بخش هایی برای کارت و اسکناس ارائه می دهد. آنها کاربردی، جمع و جور و بسیار راحت هستند و وقتی از آنها استفاده می کنید، می دانید که کارت شناسایی شما همیشه در دسترس است.

اگرچه گاهی اوقات توسط خانم ها استفاده می شود، اما این کیف پول ها بیشتر توسط آقایان استفاده می شود، زیرا در بیشتر موارد، آقایان کیف پول های حجیم و بزرگ را دوست ندارند. آنها فقط به اندازه کافی یک کیف پول می خواهند تا چیزهایی را که باید با خود بیاورند و هیچ چیز دیگری را در خود جای دهد، و کیف پول کارت شناسایی را برای نیازهای آنها عالی می کند.

 

کیف پول بزرگ

 

کیف پول های بزرگ، دارای محفظه های داخلی متعددی هستند و به طور ویژه برای قرار گرفتن در جیب داخلی ژاکت شما طراحی شده اند. آنها به اندازه ای که فکر می کنید فضای زیادی را در نمیگیرند و دارای جیب هایی هستند که به اندازه کافی بزرگ هستند تا همه اندازه های پول را در خود جای دهند.

کیف پول های بزرگ معمولاً مستطیل شکل هستند و بسیار بلند هستند زیرا برای قرار دادن بسیاری از اقلام در نظر گرفته شده اند. معمولاً از وسط تا می شوند، و در واقع اکثر آنها به این روش ساخته می شوند.

 

کیف پول گردنی

 

کیف گردنی که به آن کیف پول گردنی نیز می گویند مترادف با سفر هوشمند هستند. اگر آن را مانند غلاف اسلحه بپوشید - یعنی روی گردن خود با یک بند زیر یک بازو - بیشترین امنیت و راحتی را ارائه می دهد. کیف پول گردنی ایمن و راحت است و اگرچه کمی بزرگتر از بسیاری از انواع کیف پول هستند، اما می توانند موارد بسیار بیشتری از آنچه فکر می کنید در خود جای دهند.

در واقع، مردم گاهی اوقات از کیف پول گردنی به عنوان کیف پول استفاده می کنند، زیرا هنگامی که تمام اقلام مهم را در داخل آن قرار می دهید، احتمالاً زمانی که به مقصد خود می روید به بسیاری از وسایل دیگر نیاز نخواهید داشت. همچنین استفاده آنها راحت است. این کیف پول‌ها که به آن کیف پول‌های امن نیز می‌گویند، بهترین محافظت را در برابر دزدان احتمالی که سعی در سرقت اطلاعات شخصی دارند، ارائه می‌کنند.

 

کیف پول باریک

 

کیف پول‌های باریک به‌طور خاص ساخته شده‌اند تا جمع و جور باشند و معمولاً می‌توانند پول نقد، ارزهای بین‌المللی و تقریباً 8 تا 10 کارت را در خود نگه دارند، حتی اگر از وسط تا شوند. آنها برای جیب جلوی شلوار جین شما به اندازه کافی باریک هستند.

کیف گردنی B7003

کیف پول مسافرتی

 

این کیف پول مسافرتی را می توان کیف پول نگهدارنده پاسپورت یا کیف پول مسافرتی گذرنامه نیز نامید زیرا هنگام خرید این نوع کیف پول می توانید تمام مدارک مهم سفر خود را در یک مکان نگهداری کنید. این کیف پول‌ها بلند و باریک هستند و فضای زیادی برای نگهداری گواهینامه رانندگی، کارت‌های پرواز، ارز، پاسپورت، کارت‌های اعتباری، خودکار و موارد دیگر وجود دارد. 

بسته شدن دکمه مغناطیسی. کیف‌پول‌های مسافرتی ثابت می‌کنند که نام آن‌ها مناسب است، زیرا می‌توانید تمام لوازم ضروری سفر خود را به سبک ذخیره کنید و همچنان کیف پولی داشته باشید که به اندازه کافی راحت باشد تا به هر کجا که نیاز دارید حمل کنید. اگر حتی قصد سفر به هر جایی را دارید، باید یک کیف پول مسافرتی برای خود بخرید.

 

کیف پول سه تایی

 

اگر به کیف پولی نیاز دارید که در یک فضای بسیار کوچک گنجایش زیادی داشته باشد، کیف پول های Trifold عالی هستند. همچنین به اندازه مستطیل مانند دو تا، یک کیف پول سه تایی در عوض دارای دو بال است که برای بستن کیف پول تا می شود. طول هر بخش از کیف تقریباً یک سوم آن است و دارای یک جیب باز است که می‌توانید از آن برای قرار دادن پول خود و همچنین چندین اسلات دیگر استفاده کنید.

با این حال، بر خلاف یک کیف پول دو تایی، شیارهای سه تایی وجود دارد. کیف پول به جای افقی عمودی است. در واقع، اکثر کیف پول های تری فولد می توانند تا 10 کارت شناسایی یا کارت اعتباری شما را در خود جای دهند. همچنین شامل چندین جیب رسید، یک پنجره شناسه که دارای یک اسلاید انگشت شست برای دسترسی آسان است، و یک محفظه صورتحساب دوتایی.

کیف پول های سه تایی فضای بسیار بیشتری نسبت به کیف پول های دو تایی دارند، و این باعث می شود که کمی حجیم تر از کیف پول های دو تایی به نظر برسند، هرچند که اینطور نیست. آن‌ها فضای کمتری را از آنچه فکر می‌کنید اشغال می‌کنند، و زمانی که چیزی که می‌خواهید یک کیف پول جادار باشد، بسیار راحت هستند.

 

کیف پول زیپ دار

 

این کیف پول‌ها دارای زیپ‌هایی هستند که معمولاً با چرم تزئین می‌شوند، به این معنی که به این زودی‌ها پاره نمی‌شوند. زیپ ها به راحتی همه چیز را در داخل نگه می دارند و یک جیب داخلی دارد که برای اسکناس های شما عالی است.

این کیف پول ها شیک اما جمع و جور، منحصر به فرد و جذاب هستند. آنها همچنین برای نگهداری کارت های اعتباری عالی هستند، و این واقعیت که آنها در طرح های مختلف - از جمله طرح های راه راه، طرح های گلدار و بسیاری دیگر ارائه می شوند - آنها را در بین خانم ها محبوب می کند.

 

کیف پول زنانه

 

یک کیف پول زنانه در اصل چیزی است که می توانید آن را مانند کیف پولی که بدون بند عرضه می شود و مجبور نیستید روی شانه خود حمل کنید، در نظر بگیرید. خیلی کوچکتر از کیف معمولی شما، یک کیف پول زنانه، کیفی است که می توانید درست مانند یک کیف پول برای حمل ارز و کارت های خود استفاده کنید. همچنین می توانید از آن برای نگهداری برخی از وسایل شخصی کوچک استفاده کنید. این کیف پول ها می توانند اندازه متفاوتی داشته باشند، اما آنقدر بزرگ نیستند که حمل آن برای شما ناخوشایند باشد. برای استفاده روزمره کاملاً مناسب هستند.

 کیف چرم زنانه Wb2003

کیف پول بندی (زنانه)

 

یک کیف چرمی کوچک و یک کیف پول بندی تقریباً یکی هستند. کیف پول چرم به اندازه یک کیف کوچک است که دو سر آن دارای بند نازکی است که می توانید از آن برای آویزان کردن آن بر روی شانه خود استفاده کنید. این یک کیف پول راحت است - سبک، قابل حمل و جادار برای وسایل ضروری شما.

 

کیف پول دسته چک

 

اگر فردی هستید که باید دسته چک خود را زیاد با خود حمل کنید، این کیف پول مناسب برای شماست. در این عصر، اکثر مردم از کارت های اعتباری خود برای پرداخت استفاده می کنند. با این حال، برخی از متخصصان وجود دارند که نوشتن چک را ترجیح می دهند. داشتن کیف پول دسته چک به شما این امکان را می دهد که همیشه دسته چک خود را بدون نگرانی از چین و چروک شدن با خود حمل کنید. شما همچنین می توانید از این کیف پول برای حمل پاسپورت خود استفاده کنید.

کیف دسته چکی و پاسپورتی B4008

 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کدام کیف چرم دوام بیشتری دارد؟

مراقبت از کفش‌ چرم

راه های تشخیص چرم طبیعی