کفش مجلسی

 

آیا کفش مجلسی پاشنه دار راحت می باشد؟

 

آیا کفش زنانه مجلسی راحت است؟

 

یکی از رازهای افزایش استایل، پوشیدن کفش مجلسی پاشنه دار است. در اینجا نکاتی در مورد نحوه انتخاب نوع پاشنه مناسب در کفش مجلسی که برای شما مناسب است آورده شده است. کفش زنانه پاشنه بلند راحت است اگر بدانید که چگونه کفش راحت مناسب را انتخاب کنید.

در واقع، برخی از خانم ها هرگز افزایش اعتماد به نفس ناشی از پوشیدن کفش‌ زنانه پاشنه بلند را تجربه نمی‌کنند، زیرا معتقدند که با این مدل کفش ها احساس ناراحتی می‌کنند. لازم است بدانیم کفش های مجلسی پاشنه بلند بسیار قدرتمند هستند و به علاوه دلایل بسیاری وجود دارد که باعث راحتی آنها می شود یا می توانند راحت باشند.

 

تاریخچه کفش پاشنه دار

 

اکثر مردم این را نمی دانند، اما مردان اولین مردمی در تاریخ بودند که در قرن دهم در ایران کفش پاشنه بلند پوشیدند. در آن زمان‌ها، کفش‌های پاشنه‌دار نشانه‌ای از موقعیت اجتماعی بالا و البته عجیب مردانگی در نظر گرفته می‌شد. کفش‌های پاشنه بلند در طول سال‌ها به تکامل خود ادامه دادند و در قرن بیستم، بیشتر توسط زنان پوشیده می‌شد و پاشنه‌های باریک نشان دهنده زنانگی بود.

 قدرت یک کفش زنانه مجلسی پاشنه بلند برای خانم ها بسیار زیاد است. چگونه کفش زنانه می تواند یک زن را زیبا و با کلاس جلوه دهد؟ در واقع، مطالعات ثابت کرده‌اند که کفش‌ مجلسی پاشنه دار چقدر می‌توانند در مورد ظاهر و احساس یک زن تاثیرگذار باشند. حتی یک مطالعه نشان داد که کفش های پاشنه بلند جذاب ترین نوع کفشی است که یک زن می تواند بپوشد.

 

 تنوع کفش پاشنه دار

 

کفش زنانه پاشنه دار بیشترین تنوع را در مورد کفش دارد. این مدل کفش ها به قدری تنوع دارند که هر زنی از نظر انتخاب دچار سردرگمی می شود. طرح‌های مختلفی از کفش مجلسی و کفش پاشنه دار نیز وجود دارد، مانند کفش زنانه با پاشنه‌های بنددار یا توری، یا طرح‌هایی که مانند چکمه‌ها پاهای شما را کاملاً می‌پوشانند.

 به علاوه، این کفش ها طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها را دارند که برای هر سلیقه و سبکی مناسب هستند. تنوع کفش‌های پاشنه دار موجود باعث می‌شود که بتوانید یک استایل جسورانه با آن‌ها ایجاد کنید. شما نمی توانید یک بوت زنانه پاشنه بلند قرمز رنگ بپوشید و مورد توجه قرار نگیرید!

 

 ارتفاع پاشنه مناسب را بدست آورید

 

 با توجه به تعداد بسیار زیاد مدل های کفش زنانه پاشنه دار و کفش مجلسی مختلف، پیدا کردن کفش های پاشنه دار که مناسب قد شما هستند، بسیارآسان است. برای تضمین راحتی، سعی کنید از کفش های پاشنه بلند بیش از ده سانتی متر خودداری کنید. اگر مجبور شدید کفشی با پاشنه بالاتر از این بالا بروید، یک ترفند ساده و در عین حال شگفت انگیز وجود دارد که می توانید به جای کفش مجلسی پاشنه دار آن را امتحان کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پاشنه هایی را انتخاب کنید که سکویی در زیر پنجه دارند تا پاشنه بلندتری را ایجاد کنید.

کفش مجلسی کد WS710003

 

کفش چرم زنانه 711

 

 

 پاشنه پهن بهترین دوست خانم ها

 

 این کار فضایی را در پاشنه پا ایجاد می کند و همچنین به جلوگیری از ساییدگی پشت پا که منجر به تاول های مزاحم می شود کمک می کند. بنابراین، همیشه تناسب مناسب را انتخاب کنید. شکل مناسب پاشنه را انتخاب کنید انتخاب فرم پاشنه بلند مناسب یکی از کارهای متعددی است که می توانید انجام دهید تا پوشیدن کفش مجلسی پاشنه دار همیشه راحت باشد.

 

نمونه هایی از کفش زنانه مجلسی پاشنه پهن چرم کاکتوس که به شما پیشنهاد می شوند:

 

کفش چرم زنانه 522

 

کفش چرم زنانه 75002

 

 

حقیقت این است که همه کفش‌ها پاشنه دار برای همه خانم ها ساخته نشده‌اند، زیرا همه ما منحصربه‌فرد هستیم و همچنین پاهای منحصربه‌فردی داریم. بنابراین، هنگام خرید کفش پاشنه دار همیشه شکل پای خود را در نظر داشته باشید تا بعد از خرید آن پشیمان نشوید. اگر انگشتان باریکی دارید، کفش های پاشنه نوک تیز انتخابی عالی برای شما هستند.

طراحی نوک تیز این پاشنه ها به این معنی است که فضای کمتری در اطراف ناحیه پا دارند، بنابراین برای کسانی که انگشتانشان آنقدر پهن نیستند مناسب هستند. به یاد داشته باشید که قبل از بیرون رفتن، کفش زنانه پاشنه دار خود را به پا کرده و امتحان کنید. بیرون آمدن با یک جفت کفش زنانه پاشنه بلند جدید قبل از امتحان کردن آنها در خانه یکی از تصمیماتی است که از آن پشیمان خواهید شد.

 چرم کاکتوس به شما پیشنهاد می دهد که ابتدا کفش های پاشنه بلند خود را در خانه با یک جفت جوراب ضخیم بپوشید. این به کشش پاشنه‌ها کمک می‌کند تا زمانی که در نهایت آنها را در بیرون منزل پوشیدید، پاهای شما را اذیت نکنند و راحت‌تر باشند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کدام کیف چرم دوام بیشتری دارد؟

مراقبت از کفش‌ چرم

راه های تشخیص چرم طبیعی