انواع هدایا شرکتی

 

انواع هدایای شرکتی چرم

ویژگی ها و انواع هدایا شرکتی چرم

 

هدایای شرکتی چرم برای هر سازمان و ارگانی حائز اهمیت ویژه ای می باشد. به همین منظور ضرورت دارد که در هنگام تعیین استراتژی برای انتخاب هدایا شرکتی چرم به جنس، نوع، طرح و مدل هدایای که می خواهیم خریداری کنیم دقت نماییم. نکته قابل توجه در مورد هدایای شرکتی چرم این است که به دلیل ارزشمند بودن و ظرافت بسیار زیاد آن در نگاه پرسنل شرکت محبوبیت دارد.

نکته قابل توجه این است که بدلیل کیفیت بالای هدایای شرکتی چرم این امکان وجود دارد که کارکنان هدایای سازمان شما را سالیان طولانی مورد استفاده قرار دهند. در این مقاله هدایای شرکتی چرم، از ویژگی و مزایا تا انواع آن را مورد بررسی قرار می دهیم تا شما یک خرید دقیق و هوشمندانه داشته باشید. پس تا پایان این مقاله ما را همراهی نمایید.

دلیل انتخاب هدایای شرکتی چرم:

 

هدایای شرکتی چرم جذاب و بسیار متفاوت می باشند. یکی از خاص ترین هدایا برای هر سازمانی در زمان مناسبت های ویژه مثل تولد کارکنان، سال نو، انتخاب به عنوان کارمند برتر و غیره هدایای شرکتی چرم می باشد. استفاده از چرم برای تولید کیف اداری، کیف پول، کیف دستی، کمربند چرم و غیره باعث میشود که آن وسایل از جلوه‌ خاصی هنگام تولید و در دید مخاطب برخوردار گردند، همچنین آن‌ها را برجسته‌تر و خاص‌تر به نمایش می گذارد. امروزه حتی جلد اصلی دفترهای یادداشت نیز چرم می باشد دلیل اینکار این است که حس یکبار مصرف بودن دفتریادداشت را از هدایای شرکتی حذف نماید.

شاید برای شما پیش آمده زمانی که کارمند شما هدایای شرکتی را از جانب شما دریافت می نماید تصورش این است که کیفیت آن چندان مرغوب نمی باشد و ممکن است از دید مخاطب بلا استفاده باشد. بنابراین اگر شما می‌خواهید در ارائه هدایای شرکتی باعث خشنودی و رضایت مخاطب خود شوید، بهتر است هدایای شرکتی چرم را انتخاب نمایید و بعنوان مثال ست چرم خریداری نمایید. به این نکته توجه کنید که نوع هدایا شرکتی چرم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مثلا برای فردی که علاقه مند به پیاده روی و ورزش است کفش راحتی از جنس چرم تهیه کنید همچنین می توانید برای کارکنان زن کیف زنانه (کیف دوشی، کیف دستی) و غیره خریداری نمایید.

مهمترین مزایا و ویژگی‌های هدایای شرکتی چرم

 

هدایای شرکتی چرم خاص می باشد. زیرا در کنار شکیل بودن از مزایای بسیاری زیادی نیز برخوردار می باشند؛ اجناس چرم بسیار مقاوم و با کیفیت می باشند و طی سالیان متوالی میتوان از آن ها استفاده نمود. لازم به ذکر است که اگر کیف اداری انتخاب سازمان شما برای هدایای شرکتی چرم است لازم است توجه نمایید که جنس آن چرم باشد زیرا برای حمل و نقل اسناد و مدارک بهترین انتخاب است و روزانه یک فرد کارمند از آن استفاده می کند و سالیان متوالی قابل مصرف است. بطور معمول کسی که وظیفه تهیه هدایای شرکتی را برعهده دارد بهتر است هدایا را از جنس چرم خریداری نماید زیرا علاوه بر کیفیت و چشم نوازی جزو هدایای لوکس و با ارزش به شمار می رود که به نام شرکت شما اعتبار می بخشد. همچنین علاوه بر زیبایی، حس بسیار خوبی به مخاطب منتقل می شود.

کیفیت چرم به مرور زمان محفوظ می ماند و جالب است بدانید که هر چه زمان در گذر باشد خوش حالت و خوش دست‌تر خواهد شد. هدایای تبلیغاتی سنتی به صورت چرم بسیار جذاب هستند و با این کار نوستالژی را به بهترین شکل ممکن به مخاطبان هدیه خواهد داد.

هدایای شرکتی چرم مختص قشر ویژه‌ای از مخاطبان

 

شاید شما اسم پارتو را در بازاریابی به گوشتان خورده باشد که می‌گوید 80 درصد درآمد شما از 20 درصد مشتریان حاصل می‌شود. در واقع اصل پارتو در بسیاری از موارد درست از آب در می آید. اگر این اصل 80 /20 پارتو در زمینه‌ی کاری شما هم درست است؛ می‌توانید برای آن بخش از 20 درصد مشتریان خود هدایای شرکتی چرم خریداری کنید. زیرا این هدایا فقط به کارکنان شرکتی تعلق نمی گیرد و مشتریان نیز در ایام خاصی این هدایا را دریافت می کنند. این را باید بدانید که چرم نشانه‌ی خاص بودن و بارز بودن هدایا را به نمایش می گذارد.

انتخاب شما برای هدایای شرکتی چرم می‌توانید ست چرم، کمربند چرم، کیف پول چرم، کفش مردانه و غیره برای کارکنان و مشتریان باشد تا اهمیت هدایای شرکتی را به مخاطبین خود نمایش دهید. اگر هدف از خرید هدایا عیدی و یا یا بود تولد است، ست چرم به دلیل شکیل بودن یک انتخاب هوشمندانه است.

آشنایی با انواع هدایای شرکتی چرم

 

خوشبختانه با توجه به وجود انواع جنس چرم طبیعی و مصنوعی بسیاری از هدایای شرکتی را می‌توان از جنس چرم تهیه نمود. از مهمترین هدایای شرکتی چرم می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

لازم به ذکر است که هدایای شرکتی جدید بیشتر از جنس چرم می باشد. چراکه برای برند‌ها و شرکت‌ها ماندگاری هدایای شرکتی بسیار اهمیت دارد و مخاطبان بهتر و طولانی‌تر می‌توانند از هدایای شرکتی چرم استفاده نمایند.

 

قیمت هدایای شرکتی چرم

 

قیمت هدایای تبلیغاتی چرم از دیگر اجناس که معمولاً پلاستیکی هستند بیشتر می باشد؛ در واقع بسیار مهم است که برای هدایای شرکتی خود چقدر بودجه درنظر گرفته اید. شرکت‌های مطرح معمولاً بخش مشخصی از درآمد خود را صرف هدایای شرکتی می نمایند؛ چراکه می‌دانند هدایا هزینه نیست! بلکه سرمایه‌گذاری در بخش نیروی انسانی و مشتریان است و با هدایا به راحتی می‌توانید مشتریان و کارکنان وفادار بسیار زیادی داشته باشید و آگاهی از نام سازمان خود را به حداکثر حالت ممکن برسانید.

خرید بهترین هدایای شرکتی چرم از کاکتوس

 

در این مقاله مزایا و ویژگی‌های هدایای شرکتی چرم را به اختصار برایتان گردآوری کردیم. چرم به دلیل ماندگاری بالا و ظاهر بسیار جذاب‌اش بهترین گزینه برای هدایای شرکتی به خصوص برای افراد خاص می باشد. هدایای شرکتی از نوع ست چرم از جذاب‌ترین هدایای شرکتی چرم بشمار می رود که منجر به این میشود کاربر موردنظر حتماً از هدیه استفاده نماید.

با هر بار استفاده، برند شما در ذهن‌اش تداعی می‌شود. هدف از هدایای شرکتی ایجاد حس خشنودی و رضایت در مخاطب است و شما می توانید با خرید هدایای شرکتی چرم که ماندگاری بسیار طولانی‌تری دارد برند خود را در ذهن مخاطب ماندگار کنید . خرید غیر حضوری هدایای شرکتی چرم خود را در فروشگاه چرم کاکتوس به صورت آنلاین از طریق وبسایت کمتر از 2 دقیقه انجام دهید.

فروشگاه چرم کاکتوس اولین و بزرگ‌ترین عرضه‌کننده انواع هدایای شرکتی چرم از نوع وگان است. در هر کجای ایران هستید می‌توانید برای مخاطبین خود انواع هدایای شرکتی را به صورت اینترنتی خریداری نمایید و در سریع‌ترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما دریافت نمایید.در صورتیکه در خصوص هدایای شرکتی تکی یا در تعداد بالای خود سوال و نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان چرم کاکتوس از طرق شماره ای که در قسمت تماس با ما وجود دارد در ارتباط باشید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کدام کیف چرم دوام بیشتری دارد؟

مراقبت از کفش‌ چرم

راه های تشخیص چرم طبیعی