صندل زنانه

 

صندل زنانه

 

پا به دنیای کفش های سبک بگذارید و همه چیز را در مورد انواع صندل زنانه و صندل مردانه، از جمله صندل های محبوب و رایج، بیاموزید. اکثر مردم از بدو تولد تا حد زیادی صندل می پوشند. صندل یکی از قدیمی ترین طرح های کفش در تاریخ است و در سرتاسر جهان وجود دارد. در واقع، صندل ها آنقدر شناخته شده هستند که در سرتاسر زمین بسیار گسترده شده اند.

همه صندل پوشیده اند، از خانواده سلطنتی گرفته تا همه افراد معمولی در همه جا. اما این سابقه طولانی در دنیای مد، صندل ها را نیز بسیار پیچیده کرده است. صندل ها انواع بسیار زیادی دارند. آیا می توانید محبوب ترین مدل های صندل را شناسایی کنید؟

 

صندل چیست؟

 

صندل ها برای مدت طولانی وجود داشته اند و فرهنگ های بسیاری در سراسر جهان برای هزاران سال مورد تحسین قرار گرفته اند، انواع مختلفی از آنها وجود دارد. تقریباً هر طراح کفش سبک های صندل متمایز خود را ایجاد کرده اند که بر اساس یک طراحی بسیار ساده و استاندارد است.

اصولاً صندل ها زیره ای هستند که بند هایی به آن وصل می شوند که از آن برای محکم کردن کفش روی پای خود استفاده می کنید. با توجه به طیف گسترده ای از مزایای عملکردی که صندل ها ارائه می دهند، می توان آنها را یک اختراع اخیر فرض کرد. تاریخ نشان می دهد که یونانیان و مصریان باستان نسخه های قدیمی صندل ها را که از برگ، شاخه یا الیاف ساخته شده بود می پوشیدند.

به گفته یک مورخ یونان باستان - هرودوت - صندل پاپیروسی جزء ضروری لباس یک کشیش بودند. کف صندل های یونانی از پوست گاو طراحی شده بود، با بندهای زیادی بسته می شد و در چرم رنگی موجود بود. علاوه بر این، رومیان باستان (مردان و زنان) صندل های خود را با طرح های فوق العاده تراش می دادند.

کفش‌های زنانه، به‌ویژه صندل زنانه، انواع مختلفی دارند و در اینجا خلاصه همه انواع رایج و نه چندان رایج صندل زنانه است!

 

انواع صندل زنانه

 

دمپایی لا انگشتی

 

دمپایی‌ها نمونه بارز صندل‌ زنانه هستند که نمی‌خواهید هنگام دویدن بپوشید. در حال حاضر، صندل لاانگشتی محبوب ترین نوع صندل است. دمپایی ها یک زیره ساده دارند که یک بند Y شکل مستقیماً روی کفی آن محکم می شود. آنها بیشتر با لاستیک ساخته می شوند، اما این نوع صندل زنانه را می توان از هر ماده ای از جمله چرم ساخت و در همه رنگ ها و طرح ها دیده می شود.

صندل زنانه


این مدل صندل ها سبکی هستند که با کفی فوم و پنجه پلاستیکی طراحی شده اند تا از پوشنده صندل حمایت کنند. بهترین صندل زنانه ، به سراغ مدلی بروید که از چرم ساخته شده است. دمپایی های معمولی با تسمه های الاستیک ساده عرضه می شوند که می توانند در ساحل دریا و پیک نیک استفاده شوند. اما اگر استایل شخصی شما شیک‌تر است، می‌توانید این صندل‌های تابستانی را با بند‌های چرمی بافته شده، تزئین شده با نگین‌ها تهیه کنید.

این مدل کفش‌ زنانه بسیار راحت و بسیار متنوع هستند. آنها در طیف گسترده ای از طرح ها، الگوها و رنگ ها هستند که باعث می شود این مدل غیر رسمی ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد.

 

صندل زنانه چوبی

 

صندل چوبی که در ژاپن با نام Geta نیز شناخته می شوند، نوعی صندل مدرن هستند که به دلیل استحکام و دوام ارزشمند هستند. همانطور که از نام آنها مشخص است، این صندل ها از چوب - یکی از سخت ترین مواد موجود در بازار - ساخته شده اند.


صندل زنانه


مانند صندل های جین، صندل های چوبی در برابر گرد و غبار و آب مقاوم هستند. آنها همچنین در تعدادی از اشکال و سبک ها هستند که برای مدت طولانی دوام می آورند. اگر از طرفداران این ماده مقاوم نیستید، می توانید با صندل هایی که کاملاً از چوب ساخته نشده اند، استفاده کنید. برای مثال می توانید صندل هایی را در نظر بگیرید که پاشنه چوبی دارند یا فقط پایه چوبی دارند.

 

صندل زنانه چرم

 

اگرچه صندل‌ زنانه چرم گران‌تر هستند، اما به دلایل زیادی ارزش آن را دارند! اولاً، بر خلاف بسیاری از صندل های معمولی، ضریب دوام بالاتری دارند. معمولاً کفش چرم سبک وزن و انعطاف پذیر است. این بدان معنی است که نه تنها از اکثر صندل های معمولی زیباتر است، بلکه عملکرد بیشتری نیز دارد.



صندل زنانه چرم در چرم کاکتوس که رنگ ها، طرح ها و سبک های خیره کننده موجود هستند، ارزش بالایی  دارند. در مقایسه با صندل چرم مردانه، دمپایی های زنانه دارای طرح های برجسته تری هستند. هر صندل زنانه چرمی دارای یک فضای داخلی نرم و راحت است که پاهای شما را راحت و آرام نگه می دارد.

 

صندل زنانه پاشنه دار

 

این لیست بدون بحث در مورد کفش مجلسی پاشنه دار مورد علاقه هر دختر کامل نمی شود! از دختران کوچک گرفته تا نوجوانان و زنان مسن، همه کفش پاشنه دار را دوست دارند مجموعه ای از کفش مجلسی پاشنه بلند داشته باشند. با این حال، این صندل ها انواع مختلفی دارند که آنها را بسیار همه کاره می کند.

صندل زنانه


 

صندل زنانه لژ دار

 

صندل لژدار دارای کف پاشنه ای ضخیم هستند که شما را بلند قدتر می کند. گاهی اوقات، این صندل زنانه لژدار چند سانت ارتفاع دارد. ممکن است پاشنه در پشت کمی بلندتر باشد و در نزدیکی پنجه به ارتفاع کوتاه‌تری شیب داشته باشد یا ممکن است در سرتاسر این کفش زنانه ارتفاع ثابتی داشته باشد.

صندل لژدار به عنوان یک جایگزین ایده آل برای کفش مجلسی قدیمی تر در نظر گرفته می شود. در حالی که هر دوی اینها ارتفاعی را برای استفاده کننده صندل ایجاد می کنند، نحوه ارائه آن کاملاً متفاوت است. تفاوت در طراحی این صندل هاست. صندل‌های لژدار معمولاً دارای یک بلوک ضخیم برای پاشنه هستند که آنها را ثابت و راحت می‌کند.

 

صندل زنانه جلوباز

 

می توان گفت صندل زنانه جلوباز جذاب ترین نوع کفش پاشنه بلند است که در انواع مختلف موجود است. با این حال، هر چه پاشنه بلندتر باشد، استایل جذاب تر به نظر می رسد. این نوعی از کفش زنانه است که دارای دهانه کوچکی در قسمت پنجه پا است .

این نوع از کفش‌ مجلسی در آغاز قرن بیستم رایج بود. اما آنها به زودی در اواخر دهه 1960 شکوه خود را از دست دادند. تا اینکه در اواسط دهه 1990 کاملاً از مد افتادند. در زمان‌های اخیر، این صندل‌های سبک منحصربه‌فرد دوباره مد روز شده‌اند و به شکل بوت و نیم بوت، تخت و غیره تبدیل شده‌اند.

 

کفش پشت بند دار

 

کفش پشت بند دار یا کفش پشت باز یک نوع کفش زنانه است که با بند مچ پا، مچ پا یا پاشنه پا را احاطه می کند. صندل پاشنه‌دار به راحتی انی اطمینان را به کاربر ارائه می‌دهند، که همه اینها به دلیل بند آن است.

خانم‌هایی که می‌خواهند با اعتماد به نفس کامل کفش‌های پاشنه بلند را به رخ بکشند، اما می‌ترسند که ممکن است زمین بخورند، باید صندل پشت بند دار را در نظر بگیرند. به دلیل استایل و کاربردی بودنشان، کفش‌های مناسب روز و مهمانی را می‌سازند.

بهترین قسمت در مورد صندل پشت بند دار این است که در سبک های زیادی وجود دارند. اگر به کفش‌ مجلسی پاشنه‌دار علاقه‌ای ندارید، می‌توانید همیشه صندل پشت بند دار یا صندل زنانه لژدار را انتخاب کنید. از آنجایی که آنها در طول های مختلف پاشنه نیز موجود هستند، مورد علاقه همه انواع خانم ها با ترجیحات مختلف ارتفاع پاشنه هستند.

 

صندل بند دار

 

همانطور که از نام آن پیداست، صندل زنانه بند دار دارای بندهای زیادی هستند. در حالی که آنها ترند محبوب دهه 90 بودند، صندل بند دار بند‌های براق و فوق‌العاده ، تنها راه برای به روز کردن کمد لباس شما هستند. این صندل ها با هر لباسی هماهنگ می شوند و به کشیده نشان دادن پاها کمک می کنند.

صندل زنانه


صندل اسپرت

 

صندل زنانه اسپرت نوعی متمایز از صندل هستند. این صندل ها محکم ساخته شده اند، چیزی که بسیاری از انواع صندل اینطور نیستند. صندل های اسپرت با بند های متعدد ساخته می شوند تا محکم روی پاها قرار بگیرند.

در واقع، تنوع گسترده ای از صندل زنانه وجود دارد، و هر یک از آنها هویت و کاربرد منحصر به فرد خود را دارند. صندل ها که به دلیل کاربردی بودن، زیبا بودن و خواستنی بودن ارزش بالایی دارند، دقیقاً همان چیزی هستند که ما فکر می کردیم - بهترین دوست یک زن!

 

صندل مردانه

 

صندل ها جزء اصلی کمد لباس های تابستانی مردان هستند زیرا در گرمای سوزان تابستان هم راحتی و هم سبکی را ارائه می دهند. عرق کردن پاها در تابستان بسیار رایج است، مخصوصاً اگر کفش های بسته می پوشید. اما با صندل مردانه، پاهای شما این فرصت را پیدا می کنند که نفس بکشند و هوای تازه را در حین حرکت احساس کنند.

پاهای شما ممکن است در بوت و نیم بوت مردانه یا کفش‌ مردانه احساس خفگی داشته باشند، اما اگر یک جفت صندل خوب انتخاب کنید، مشکلی نیست. حقیقت ماجرا این است که پوشیدن و درآوردن کفش‌ها می‌تواند زمان‌بر باشد، و اگر عجله دارید، بیشتر وقت‌گیر است. در این صورت جایگزین بهتر پوشیدن صندل مردانه است.

این کفش کاربردی ساده ترین و قدیمی ترین نوع پوشش پا است. باستان شناسان ادعا می کنند که اولین شکل کفش به 8000 سال قبل باز می گردد. قدیمی ترین شواهد صندل در یک موزه قاهره ردیابی شده است. نقاشی برجسته مصری صندل‌دار را به دنبال فرعون نارمر نشان می‌دهد و صندل‌هایش را با خود حمل می‌کند. این نشان می دهد که در زمان های قدیم صندل ها نمادی از مقام و ثروت بوده اند. مصری ها هرگز در خانه های خود صندل نمی پوشیدند.

امروزه صندل ها، مد روز دنیا را به خود اختصاص داده اند و گزینه های زیادی برای همه زنان و مردان در سراسر جهان وجود دارد.

 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کدام کیف چرم دوام بیشتری دارد؟

مراقبت از کفش‌ چرم

راه های تشخیص چرم طبیعی