انواع ست چرم

 

انواع ست چرم

آیا می دانید ست چرم زنانه و ست چرم مردانه شامل چه مواردی می شوند و چگونه این موارد را با هم ست کنیم یا چطور و از کجا میتوانیم آنها را تهیه کنیم؟

 در این مقاله از چرم کاکتوس، درباره ست چرم زنانه و مردانه صحبت می کنیم.




ست چرم زنانه :

 

ست های چرم زنانه شامل سه تکه میباشند. شامل مواردی مانند کیف پول، آینه و جاکلیدی هستند. رنگ بندی پرطرفداری که برای این ست در نظر گرفته شده است شامل عسلی، قهوه ای و مشکی است. برای ست های زنانه مدل های مختلفی را در نظر میگیرند که بسته به سفارش مشتری دوخته مییشود. میتوانید حتی طرح و یا لوگوی شرکت و یا نام برند تجاری خود را هم بر روی آنها چاپ کنید. ست های زنانه دارای جنس های مختلفی مانند چرم مصنوعی و چرم طبیعی هستند

ست چرم مردانه :

 

ست های چرم مردانه هم میتواند شامل موارد زیر باشد: کیف پول، جاکارتی و یک کمربند است. برای کیف پول دو مدل انتخاب وجود دارد. یکی پالتویی و دیگری جیبی. رنگ های متعددی برای این ست عرضه میشود مثلا مشکی، قهوه ای و عسلی. این سه رنگ بسیار پر طرفدار تر است. برای چاپ لوگو و یا طرح و نام برند از انواع مختلف چاپ موجود در صنعت چاپ مانند لیزر، داغکوب و سیلک استفاده می شود.

 

نکته اول نحوه ارایه می باشد.بسته بندی، ظاهر و پوسته روی هدیه نشان دهنده حساسیت و ارزش گذاری شما برای مشتریانتان می باشد.هدایای تبلیغاتی و شرکتی درج لوگو روی هدایا برای سازمانها بسیار مهم است زیرا جنبه تبلیغاتی با لوگو میباشد.

اما سایز و محل درج لوگو بسیار مهم است وگاهی برخی شرکتها به حدی لوگو را بزرگ و ضمخت روی هدیه حک میکنند که افراد از استفاده از هدیه امتناع میکنند. کیف پارک در ارائه هدایای تبلیغاتی به شرکت ها و ارگانها بهترین مشاوره برای درج لوگو اختصاصی

در محل مناسب به گونه ای که هم تبلیغ به بهترین نحو صورت گیرد هم مورد استفاده افراد قرار گیرد را ارائه میدهد و دلیل اینکه تمامی مراحل بسته بندی ، درج لوگو و ارسال به عهده کیف پارک است با توجه به سابقه 60 ساله این امر به بهترین نحو انجام میگیرد.

 برای تهیه ست های چرم زیبا برای خود و یا عزیزانتان به عنوان هدیه می توانید از فروشگاه اینترنتی و آنلاین چرم کاکتوس خرید نمایید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

کدام کیف چرم دوام بیشتری دارد؟

مراقبت از کفش‌ چرم

راه های تشخیص چرم طبیعی